duminică, 22 iulie 2012

I'm a Living Thing

Ei da, încă mai trăiesc, chiar dacă blogul meu pare mort de aproape un an.
Living & listening to great music lately!

Azi trebuie să marchez un eveniment important pentru contul meu de Last.fm, eveniment ce se poate observa şi din imaginea de mai sus: Linkin Park a ajuns pe primul loc în topul overall.

Pare o prostie? Da, înţeleg, dar pentru mine contul de Last.fm e important şi l-am creat în perioada când l-am ascultat foarte mult pe Milan Stanković. După câteva luni de ascultare obsesivă, m-am oprit într-un final şi de atunci am tot vrut să ajung să schimb numărul 1. Mi-a plăcut şi încă îmi place Milan, dar niciodată nu am considerat că muzica lui reprezintă genul pe care îl ascult cu precădere.

În ultimele aproximativ trei luni am ascultat obsesiv altceva. Linkin Park, evident. Motivele:

1.Au venit în România şi am fost la concert. A fost epic concertul şi aş mai da oricând 200 de lei ca să îi revăd. Acum îmi retrag cu coada între picioare afirmaţiile făcute în postarea A Thousand Shits?, pentru că Chester Bennington încă are o voce incredibilă şi totul a sunat foarte bine live, mai ales că au cântat mai mult melodii de pe primele două albume, Hybrid Theory şi Meteora.

2.Au lansat album nou, Living Things intitulat, album ce l-am aşteptat cu ceva emoţii având în vedere că ultimele două, Minutes to midnight şi A thousand suns, nu s-au ridicat la aşteptările mele. Acesta mi-a plăcut mult, destul de mult chiar, deşi nu a putut să întreacă "performanţele" obţinute cu Hybrid Theory şi Meteora. Am ascultat acest album atât de mult, încât a ajuns pe locul 1 în topul albumurilor cu, momentan, 1009 plays. Powerless e superbă, am ascultat-o oficial de 192 de ori până acum, iar printre cele care îmi plac foarte mult mai menţionez Lost in the echo, In my remains, Burn it down, I'll be gone şi Until it breaks. Mă bucur că şi-au mai revenit din atâta "experimentat" cu albumele. 

Am afirmat într-o discuţie cu o prietenă că "simt că ei sunt singurii pe care i-aş putea asculta suficient de mult pentru a îi aduce pe locul 1 fără să mă plictisesc" şi aşa a fost, nicio altă formaţie nu ar fi fost mai potrivită pentru locul ăsta.


A voastră reînviată în blogosferă,
Amarena

2 comentarii:

Silvia spunea...

Ai postat pe Facebook asta si a aparut poza ca thumbnail, am avut impresia ca e un post de pe 9gag, am vazut poza cu Milan si m-am intrebat ce naiba cauta el pe 9gag =)) .Lolz.
Acelasi lucru il simt si eu legat de muzica lui. Inca imi place, dar nu e genul de muzica ce ma reprezinta.
In legatura cu restul postului, stii ca sunt de acord ^_^ .

Amarena spunea...

Da, mi-am amintit eu că există şi opţiunea "propagandei" pe facebook a postărilor :)) Am văzut când am postat că apărea thumbnail jumate cu Milan şi jumate cu Billy Talent, dar nu credeam că va produce aşa confuzie :))
În rest Linkiiiiin Paaaaaark!!! \m/