sâmbătă, 8 octombrie 2011

"Fresh meat" TV series 2011

Dependentă de seriale TV am devenit de ceva vreme, doar că în toamna asta s-a agravat drastic.
De prin vară auzisem de un serial ce urma să apară în toamnă şi aveam de gând să îl urmăresc, doar că văzând toate acele premiere de serii, am hotărât să încerc cât mai multe ca să am de unde alege. Mereu am fost de părărere că trebuie să experimentezi şi lucruri de slabă calitate ca să le poţi aprecia mai mult pe cele de calitate.

Pentru a îmi exprima cât mai bine părerea despre ceea ce am văzut, am să asez serialele într-un top:
1.The Secret Circle
2.The Playboy Club
3.The Body Farm
4.The Lying Game
5.Person Of Interest
6.Terra Nova
7.Suburgatory
8.Hart Of Dixie
9.Ringer
10.Revenge
11.Unforgettable
12.2 Broke Girls
13.A Gifted Man
14.Charlie's Angels(2011)
15.Homeland
16.The Fades
17.Pan Am
18.Prime Suspect(2011)
19.Whitney
20.Up All Night
21.Free Agents (US)
22.New Girl
23.Fresh Meat

În urma acestui mic experiment m-am ales cu 7 serii pe care vreau să le urmăresc neapărat(primele 7 din top), la zi chiar, şi cu încă 7 pe care aş vrea să le văd(de la locurile 8 la 14), dar depinde de timp dacă voi urmări săptămânal episoadele apărute, dacă nu recuperez în vacanţă, dar ideea e că sunt interesante şi merită. De la 15 în jos ori nu m-au impresionat, ori mi s-au părut teribile. De exemplu Prime Suspect(2011) e un serial poliţist făcut cam la mişto şi mi-a lăsat un gust amar, nu mă aşteptam să mă plictisească. Ultimele cinci sunt comedii, se pare că sunt destul de pretenţioasă la comedii, dar adevărul e că e mult mai greu să faci ceva amuzant cum trebuie, decât să creezi o intrigă bună la o dramă. Singurele comedii pe care o să le mai urmăresc sunt Suburgatory şi 2 Broke Girls. Chiar dacă un episod de comedie are doar 20 de minute, nu mi se pare că merită să le irosesc pentru seriile de la 19 la 22, să nu mai zic de 23. Fresh Meat e o comedie englezeacă, durata unui episod e normală, de aproximativ 40 de minute, deci cu atât mai mult nu îmi voi irosi timpul. Poate nu înţeleg eu umorul englezesc, dar acum mă întreb cum de am reuşit să văd primul episod până la capăt, mi s-a părut de-a dreptul oribilă.
Un lucru plăcut: am dat de mai mulţi actori pe care îi ştiam din alte seriale văzute cum ar fi Heroes, Lost, Numb3rs, Nip/Tuck şi Queer as Folk. Îmi face plăcere să îi văd în alte roluri, în special pe Gale Harold(Brian din QAF) în The Secret Circle şi pe Michael Emerson(Ben din Lost) în Person Of Interest.



Vizionare plăcută în toamna asta la orice v-aţi uita,
!Amarena

Niciun comentariu: