sâmbătă, 13 august 2011

Beautiful Lies for 1 year!



Chiar dacă în ultimele luni am fost din ce în ce mai neactivă pe blog, nu am uitat că astăzi s-a împlinit 1 an de când stresam pe cineva spunându-i la 5 minute "Am blog!".
Nu îmi place să fac promisiuni de fel, pentru că nu ştiu dacă mă pot ţine de ele, deci nu voi strica aniversarea cu o promisiune, cel mai probabil, în gol.
Oricât de rar aş adăuga o postare, ăsta o să rămână colţişorul meu de aberat! Aşa că îmi doresc cât mai mulţi ani de aberaţii ^_^

Şi pe final, cam ce am reuşit să strâng în acest an:
Aceasta este a 81-a postare, îmi place numărul, pătratul perfect al unui alt pătrat perfect.
Numărul total de afişări pe pagină: 5.280
Comentarii: 259
Persoane interesate: 24

p.s.: Singurul lucru pe care l-am actualizat mereu aici a fost postul Am văzut... (2011), a fost cel mai folositor post pe care l-am făcut.

A vostră mulţumită posesoare de blog de 1 an,
Amarena!

Un comentariu:

bogdan spunea...

La multi ani!