marți, 7 iunie 2011

Me & you + 8

Chiar dacă sunt încăpăţânată, bitch, zdreaţa lumii, am impresia că le ştiu eu pe toate, nu ştiu să mă port frumos cu tine şi uneori nu te apreciez cum ar trebui, sunt în acelaşi timp şi cea care te iubeşte de 8 ani. Am petrecut o treime de viaţă împreună şi pledez nevinovată când mă acuzi "Tu nu mă iubeşti pe mine!".
Suportă-mă cel puţin încă 8 ani şi o să am timp destul să îţi demonstrez.
La mulţi ani nouă!


P.S.:Imaginea din seria Couple a lui Magdorf.

Your bitch and lovefull,
Amarena!

2 comentarii:

Ally :) spunea...

Deci...este cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care am citit-o in ultima vreme. E atata tine in fiecare rand! Deloc superficial si siropos, doar cuvintele potrivite pentru persoana potrivita.

La multi ani voua! >:D<

Aliuna spunea...

ahh cat de cute:X ati facut 8 ani. insa mi se pare mie sau e ceva care nu merge?... sper sa nu
daca ati reziatat atat, nu as vedea de ce nu ati continua...