marți, 17 mai 2011

Bad timing

De ce a trebuit să aflu aşa târziu de ei? De ce trebuie să vină tocmai anul ăsta pentru prima dată în România, la B'estfest? De ce am aflat aşa târziu că vin la B'estfest? De ce nu am gaşcă de minim 10 care să fie dispusă să meargă o zi la un astfel de concert, pentru că astfel am plăti la jumătate biletul? De ce nu am bani pentru două bilete întregi ca să iau pe cineva cu mine? De ce nu am maşină şi carnet ca să nu mai stau cu trenul şi cine ştie ce alt transport din Bucureşti până unde se ţine festivalul?
S-au nimerit toate extrem de prost şi pur şi simplu mă oftic!
După cum se vede în imagine, e vorba de Pendulum, ultima dependenţă în materie de muzică. Am dat de ei de două săptămâni pe Last.fm pe contul unui tip care îi ascultase destul de mult. Am ascultat iniţial Witchcraft, pentru că era cea mai ascultată de userul respectiv, mi-a plăcut foarte mult, apoi am descărcat albumul din care face parte melodia, Immersion, cel de-al treilea album al lor. În cele două săptămâni am făcut aproximativ 350 de plays la ei şi încă creşte.
În seara asta am descărcat şi primele două albume ca să mă oftic şi mai mult că sunt atât de tari şi că eu nu o să îi pot vedea live.
This sucks!


Yours forever poisoned by music,
Amarena!

Niciun comentariu: