miercuri, 13 aprilie 2011

W8ing for more

Paradoxal sau nu, imaginea asta avea numele "Wainting for the end" şi am găsit-o foarte repede pe weheartit, era pe prima pagină. Numele postului îl alesesem dinainte şi mi se pare amuzantă situaţia. Totuşi eu aştept mai mult de la blogul meu şi mi-ar plăcea să cred că nu va avea un sfârşit, poate doar atunci când voi fi ruptă total de tot ce înseamnă Internet, dacă se va întâmpla aşa ceva vreodată.
Nu m-am ţinut de planul meu de a face o statistică lunară, mi s-a blocat totul după 5 luni aşa cum mi s-a cam blocat şi cheful de a scrie. Acum sper să îmi revin şi vreau să văd totuşi ce s-a întâmplat cu colţişorul meu online în timpul ăsta. Azi împlineşte 8 luni, iar în ultimele 3 luni nu am făcut decât 11 postări, aceasta inclusă.

Numărul total de afişări pe pagină: 4.065 - 3.216 = 849 suprinzător, dar nu e deloc puţin, în primele 5 luni aveam ceva peste 300 de afişări pe lună. Se pare că titlurile alese de mine atrag utilizatorii de google.
Comentarii: 248 - 232 = 16 Ei da, aici se vede inactivitatea. Nu posturi, nu comentarii.
Încă 4 persoane, cel mai probabil bloggeri, s-au adăugat celorlalţi interesaţi de blogul meu. Am 23 momentan.
Postarea cu cele mai multe afişări pe pagină: Three years of fantasies - 47 chiar dacă postarea asta e la limită. E făcută în ziua în care împlinea blogul 5 luni, dar e singura din 2011 care îmi mai apare în top 10.
Postarea cu cele mai multe comentarii: Ask me & I'll answers you with Beautiful Lies #3 - 3
Partea de comentarii a fost chiar foarte slabă în perioada asta.

Noutăţi: Blogger a adăugat nişte gadget-uri noi, iar eu m-am folosit de două dintre ele. Pe coloana din dreapta apare statistica pentru numărul total de vizualizări pe pagină cu numele "Popularitatea se numără" şi apoi Postări populare unde am setat să apară primele 5 postări din punct de vedere al vizualizărilor.


Hoping for greater numbers next time,
Amarena!

Niciun comentariu: