duminică, 3 aprilie 2011

Ask me & I'll answer you with Beautiful Lies #3

Long time, no post... well... no excuse either.
Let's restart!

Am ajuns la 300 de întrebări, aşa că aveţi o parte din gama 201-300.

Î: Daca nu ai sti cati ani ai,ce varsta ti-ai da? by equinox (:
R: Aproximativ 18.

Î: Cu ce gen de oameni nu poti purta o conversatie din care chiar sa inveti ceva? by funkѰ Matilda
R: Cu cei care au viziunile limitate, nu acceptă alte păreri decât pe ale lor.

Î: Te-ai muta în Braşov sau ai rămâne-n oraşul tău? by -Kinley Tonic™
R: M-aş muta, îmi place foarte mult Braşovul.

Î: Te-ai gandit vreodata sa renunti la una din facultati? by Catharsis!
R: Nu. Absolut niciodată. Prima este la fără taxă şi ar fi aiurea să renunţ, iar a2a mi-o plăteşte sora mea, mi-ar fi extrem de ruşine faţă de ea dacă aş renunţa. Trebuie să mă descurc.

Î: Ţi-ar plăcea să fii băiat fie şi numai pentru o zi? by Blackbird.
R: Cu siguranţă! Poate pentru o anumită perioadă, nu doar o zi, dar nu cred că pentru totdeauna.

Î: Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabila sa iti mai faci amintiri de acum inainte? by !Melamine™
R: Prima variantă. Mare parte a copilăriei şi aşa nu mi-o mai amintesc şi nu aş pierde foarte multe. Plus că mi se poate aminti anumite chestii şi mai am în faţă mai mulţi ani decât au trecut.

Î: Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? Ce o face atat de speciala? by !Melamine™
R: Când bunicul meu mă învăţa să scriu sau să socotesc scriind cu creta pe faţa de masă a bunicii :)) E specială pentru că am ţinut mult la bunicul din partea mamei şi a murit când aveam doar 10 ani. Ar mai fi şi momentele când mă jucam cu păpuşile cu prietenele mele de la ţara, iar eu aveam cele mai multe şi mai frumoase păpuşi.

Î: Trecerea timpului este un aliat sau un dusman? by PsiKeé
R: Ambele, aliat pentru că astfel acumulez mai multă experienţă şi mă pot descurca mai bine în diferite situaţii, duşman pentru că mă cam sperie gândul că voi fi bătrână cândva.

Î: Oamenii din jurul meu cand aud de alti oameni trecuti de 21 de ani pasionati de animeuri se uita cam luuung si cam dubios. Te-ai infruntat vreodata cu genul asta de persoane care sa inceapa sa judece ca inca iti plac desenele animate? Ori cum reactionezi cand cineva face vreo remarca legat de treaba asta? by funkѰ Matilda
R: În principal asta e problema: majoritatea nu ştiu diferenţa între anime-uri şi desene animate. De aceea judecă prost şi vorbesc ca să se afle în treabă. Am primit şi eu ceva comentarii răutăcioase, dar în principal nu mă interesează aşa mult părerea celor din jur. Dacă mie îmi place ceva, îmi place şi gata! Nu am avut niciodată vreo dispută serioasă pe tema asta cu cineva dacă la asta te gândeai.

Î: De când şi de ce ai început să scrii cu diacritice? by 名.Firework!
R: De câteva zile. Păi la fic scriu cu diacritice, pe blog scriu cu diacritice, am zis că n-ar fi o idee rea să scriu şi pe forum în general cu diacritice, mai ales că nu sunt singura. M-a inspirat Violeta.

Î: Iti plac copiii? by ghettoelectro
R: Nu prea.

Î: Ce ai face daca un prieten te-ar trada? by !Piquelle (:
R: Nimic practic acelui prieten. Doar că mi-aş reevalua din nou prietenii(pentru că am mai păţit-o) şi aş mai reduce din numărul celor în care am încredere.

Î: Dubstep sau rock? by -Kinley Tonic™
R: Deşi m-ai pus puţin, puţin în dificultate, aleg rock. E baza la mine. Dubstepul e o dragoste recentă.

Î: Care anime, dintre acelea care le-ai văzut până acum, te-a impresionat cel mai tare? De ce? by Akaete
R: Din ce am văzut până acum Nana m-a impresionat cel mai mult pentru că mă regăseam la anumite episoade ba în Nana brunetă, ba în cea şatenă.

Î: Tii mult la blogul tau sau ai putea sa il stergi in orice clipa? by Dream High
R: Ţin destul de mult la el şi nu sunt genul care să îşi şteargă conturile, în cel mai rău caz le las în paragină.

Î: Cum reusesti sa fii intotdeauna asa impartiala? by Aripi de lapis lazuli.
R: Asta da compliment! Îmi pare bine că mă vezi aşa. Tot timpul încerc să fiu raţională şi să nu acţionez după impulsuri de moment. Cred că şi funcţia de admin m-a ajutat să ajung să fiu aşa.


A fost mai lung decât primele două pentru că am simţit nevoia să compensez cumva lipsa unui post o lună şi jumătate. Întrebarea subliniată parcă mi-a aprins un beculeţ când am primit-o şi chiar sper să fac din nou blogul activ.

p.s.:




Main picture by m0thyyku & stamp by TheParanoidPsycho

Take care,
Amarena!

3 comentarii:

Aliuna spunea...

oo interesant post:X stiu ca nu ai mai intrat de mult timp:))):))

sa stii ca sunt geloasa pe faza cu violeta... cine te-a invatat sa instalezi niste diacritice si ti-a spus ca e mult mai usor asa?:)):)) oricum intrebarea se referea la blog:)) dar inca sunt mandra de faptul ca te-am "invatat" sa scrii cu diacritice:))

sper ca o sa ne mai incanti cu posturi de ale tale:D

Despina spunea...

S-a ratacit si intrebarea mea pe aici si inca e evidentiata :D Probabil pentru ca e despre blog.

Amarena spunea...

@Aliuna - da, da, mă închin ţie pentru faza cu diacriticele, dar asta era pe vreme când nici nu aveam blog, ci doar voiam să scriu la fic, dar oricum, mulţumesc >:D<

@Despina - nu e chiar rătăcită întrebarea ta. M-a chinuit o vreme, îmi revenea din când în când în minte şi mă gândeam ce post să fac de revenire.