sâmbătă, 19 februarie 2011

Invazia RObotzilor

Creative Monkeyz (pe youtube) şi eu(pe amărâtul meu blog) prezentăm RObotzi.
Dacă încă nu ştiţi despre ce e vorba, este o serie săptămânală de episoade scurte, unul-două minute, ce îi are ca personaje pe roboţeii MO şi F.O.C.A.(Fabricat Original Cu Aluminiu). Pe scurt comedie pură şi fraze epice. Personal până şi vocile şi accentul lor mi se par amuzante.
Deşi până acum sunt doar 5 episoade, fenomenul s-a răspăndit foarte repede. Episodul 0 a depăşit deja milionul de vizualizări şi aşa presupun că o să se întâmple şi cu restul. Joia asta am văzut episodul la cel mult o oră după postare, comentariile creşteau cu zecile pe secundă, iar vizualizările se blocaseră la 301 sau 307 aşa cum se întâmplă cu cele ale partenerilor youtube când primesc prea multe în scurt timp.
În sfârşit avem şi românii un canal bun pe youtube, unul creativ, nu numai copiere şi plagiere.
Seria asta are motive foarte bune să devină un fenomen, nu ca toţi analfabeţii ce s-au nimerit să fie filmaţi de televiziuni locale şi au scos perle cum ar fi "nu ştiu eu d-astea" sau "mi-a dat de m-a julit".
Sper la cât mai multe episoade şi sezoane de RObotzi. Toată susţinerea mea!

Replici epice în ordinea episoadelor:
"Apaaasăăă-l!"
"Te caci pe tine cu stropi!"
"Te rog dulce ca o savarină."
"Te îmbeţi instant ca nesu."
"Să mi se ardă sursa!"
"Mie nu mi-e ciudă că's eu supărat. Mie mi-e ciudă că's alţi fericiţi."
"O pulă roz din fier cu luminiţe!"
"Mai absolut ca votka."
"Să sugi o ceapă!"
"Ce satană-i megamucu' ăsta?"
"Poate-i ţuică, poate-i vin, poate-i pipi de rechin."
"Am propriul stil de kung fu, stilul Fu-Tai. Simte-mi furia!"

p.s.: Ador când F.O.C.A. îi zice lui MO "mediocrule" şi am râs cu lacrimi când am văzut prima dată episodul 0, la final mai exact.

Spread the rumour,
Amarena!

Un comentariu:

bogdan spunea...

episodul 4 e mortal :))