sâmbătă, 22 ianuarie 2011

The tyranny of money


"Vând zăpadă şi la cerere frec şi la domiciliu."
Ăsta e statusul ce m-a amuzat cel mai mult în ultima vreme. Lumea ar face orice ca să scoată un ban(sau mai mulţi): de la nu ştiu câte operaţii pentru implant de silicon(mama se uită prea mult la poveştiri) până la legi tâmpite ca să nu îţi mai dea şomaj sau să îţi ia din pensie(iar tata se uită mult prea mult la ştirile politice).
Pe lângă astea faptul că eu dau prioritate anumitor examene pentru a lua bursă e deja ceva insignifiant. Acum mă simt mai bine. Azi a fost oficial prima zi de sesiune, practic am deja vreo două examene şi o verificare la activ, dar ăsta e de abia începutul.
Mă simt mai bine, dar totuşi am momente când mă trezesc visând cu ochii deschişi şi spunând "Vreau bani!". Victima care aude mereu asta zâmbeşte şi întreabă iarăşi "Acum pentru ce?". Cam tot ce aş mai vrea în momentul ăsta se rezumă la bani. Pentru restul am creier şi cică inimă, treaba fiecăruia cum şi le foloseşte.
Sper să ies cu capul sus şi cardul plin din sesiunea asta.

Take care & fuckin' study something,
Amarena!

Niciun comentariu: