duminică, 9 ianuarie 2011

Perverted old people

După ce că de revelion mă gândeam "gata, acum am 23 de ani" şi mă simţeam old, iar fetele de pe forum îmi spun că sunt matură, azi se mai găseşte şi un nene de 40 de ani să îmi facă avansuri pe stradă. Penibil!
Poate pentru altele asta ar fi un compliment, dar pe mine nu m-a încântat aşa mult. Faptul că am atras atenţia unui om de vârsta aia mă face şi pe mine să mă simt bătrână.
Şi dacă să presupunem prin absurd că aş fi fost singură, sunt destul de sigură că nu m-aş atinge de cineva mult prea mare faţă de mine. Cred că o marjă maximă ar fi de 5 ani.
Toată treaba asta mă pune pe gânduri, oare aşa o să ajung şi eu la 40 de ani? Să mă dau la puşti de 20 şi ceva? Sper să nu!

Take care&eventualy stay away from old perverts,
Amarena!

3 comentarii:

Ally spunea...

Pahahahaha!:))) Cat de epic! :D
Replica ta finala e geniala! Si pe mine ma dezgusta oamenii trecuti de o varsta care sunt libidinosi cu toate pustoaicele. :|

Si hei, nu esti batrana! Chiar daca ai copii, nepoti, stranepoti! Esti in floare varstei >:D<

Sabb. spunea...

Shiiiiiit. That sucks. dar te inteleg! Si mie mi se intampla chestia asta si la mine e mai grav, ca am doar 18 ani :))
Uneori ma enervez si cand imi cere vreunul un foc :))

Bia... ar fi marfa a la 40 de ani sa te dai la aia de 20 si ceva... si sa iti reuseasca! :))
Eu o sa fiu o pedofila. Gata, am declarat :))

bogdan spunea...

Daca si tu mai esti batrana atunci ar trebuii sa iesim cu totii la pensie :)).