miercuri, 8 decembrie 2010

Spark, sparkle, sparkly

Tocmai devoram blogul lui Sabb şi am trecut de postul ei despre luna decembrie, postat chiar înainte să înceapă luna. Ce entuziasm!
Acum câteva zile mă gândeam să fac şi eu un post despre această lună, dar am amânat, am uitat, doar sunt eu! 
Primul lucru clar ce mi-a venit în minte a fost melodia celor de la Linkin Park - My December, apoi zăpada şi toate luminiţele cu care o să fie împodobit oraşul.
Crăciunul? N-are rost, nu mă interesează din punct de vedere religios, iar Crăciunul e frumos doar când primeşti cadouri. Cam la asta a ajuns să se rezume această prea sfântă sărbătoare. Ah da, şi la cozonac şi sarmale.
Revelionul? Doar un party mai mult sau mai puţin reuşit şi începutul unui nou an în care de fiecare dată te aştepţi la lucruri mai bune decât până în acel moment, dar(probabil) nu o să faci nimic ca să le obţii, aştepţi să îţi pice din cer ca fulgii de zăpadă, doar e iarnă, nu?
Vacanţa? Asta DA! Mult timp de irosit aiurea.
Ce e decembrie pentru mine? Luna mea preferată din iarnă. Nu mă credeţi? Mie îmi ajung luminiţele, zăpada şi... My December pe repeat.

"This is my December
These are my snow-covered trees
This is me pretending
This is all I need"

Take care, 
Amarena!

Un comentariu:

Sabb. spunea...

Mersi ca m-ai mentionat in postul tau :))
Decembrie e luna ta preferata din iarna... a mea e luna preferata din an!
Insa luminitele si zapada fac tot spiritul iernii... daca nu ar fi ele, nu ar mai fi la fel!
>:D<