luni, 20 decembrie 2010

Şi ce să vezi? Sunt plină de calităţi!

 Asta reiese dintr-un scurt sondaj realizat pe 27 de persoane din diferite medii în care mă învârt, care mă cunosc de o viaţă sau de câţiva ani.
Fiecăruia i-am cerut să mă caracterizeze în 3 cuvinte (sau cu aproximaţie, unii nu au putut să exprime ceea ce voiau doar în 3 cuvinte, nu puteau reinventa limba română după cum a spus unul din ei).
Postul ăsta e cel mai muncit de pe tot blogul, am stat mai bine de o săptămână să strâng de la toţi pe care i-am vrut eu. Cel mai amuzant a fost că majoritatea aveau nevoie de puţin timp de gândire înainte.
Rezultatele sunt aşa:
9 au spus că sunt deşteaptă şi alţi 4 inteligentă, adjective care au acelaşi înţeles. De fiecare dată ăsta era primul cuvânt şi apoi se mai gândeau şi la altceva. Mă bucur să ştiu că sunteţi de acord cu mine, e singura calitate de care sunt extrem de sigură.
Pe locul doi este sociabilă. 5 au spus asta. Şi ca o completare, o prietenă de pe forum a zis "Desteapta esti nu tre' sa-ti mai zic si sociabila, helloooo vorbesti cu aproape 200 de persoane de pe un forum. Mai e ceva de adaugat?"
Cu câte două apariţii au fost: ambiţioasă, curajoasă, de încredere, prietenoasă şi serioasă.
Restul unice, în ordine alfabetică: afectuoasă, amuzantă, apetisantă, atrăgătoare, calmă, cochetă, comunicativă, concretă, consecventă, curioasă, cu simţul umorului, deschisă, devoratoare de nou, de gaşcă, de treabă, dificilă, directă, disciplinată, echilibrată, emotivă, empatică, energică, frumoasă, genială, gurmandă, hotărâtă, interesantă, inumană, isteaţă, iubitoare, încăpăţânată, înţelegătoare, lider, maleabilă, matură, multifuncţională, neagră, nepăsătoare, nesuferită, nonconformistă, ochi frumoşi, open-minded, orgolioasă, pasionată, perfecţionistă, perseverentă, raţională, realistă, responsabilă, silitoare, sinceră, spontană, sufletistă.

După toate astea sunteţi de acord că sunt plină de calităţi, nu? Sunt mult mai multe pozitive decât negative, cel puţin după părerea mea. Dar e bine că am primit şi aprecieri mai puţin bune, altfel ajungeam să cred că sunt perfectă :))
Tot balamucul ăsta m-a ajutat să fac comparaţie între felul în care mă văd eu şi cum mă văd ceilalţi.

Cine ştie că nu a participat deja la caracterizarea asta, poate lăsa cele 3 cuvinte în comentarii. Aş fi bucuroasă să primesc şi părerile celor care mă cunosc mai puţin. Cine ştie ce mai descopăr?


Take care,
Amarena!

2 comentarii:

Sabb. spunea...

Eu iti spun ce imi vine pe moment, nu ma uit daca ti-a mai zis cineva:))
Orgolioasa, determinata, ironica.

E foarte tare postul asta, mai ales ca ai stat o gramada s ail pui la punct.
Ma gandeam si eu intr-o vreme s afac asta, dar acum nu mai pot :))
Poate ca o s afac doar spre a-mi satisface curiozitatea :))

Aliuna spunea...

imi pare rau ca am ajuns asa de tarziu.. desi stiu ca te-ai consultat cu mine putin la titlu.

ahh vad ca ai fost caracterizata in multe feluri.. interesant::)):):)) inclusiv defecte.. ceea ce e bine:D