marți, 14 decembrie 2010

Preaiubitul verde














Verdele mă invadează din toate părţile. Şi nu, nu are legătură cu anotimpul, respectiv bradul de crăciun.
Ştiu două bloguri ce poartă numele de Verde Contemplativ şi Verde Visător, plus alte persoane(destule zic eu) care au verdele ca şi culoare preferată sau cel puţin în topul culorilor preferate.
Nu îmi mai aduc aminte cauza, dar cert este că încă din copilărie am dezvoltat o antipatie faţă de această culoare. Pur şi simplu m-am setat pe "mie nu îmi place verdele" şi în mare parte aşa a rămas.











Singurele chestii verzi pe care le ador sunt ochii mei. Pe lângă asta agreez verdele în natură, sunt ecologistă de fel, şi în artă cum ar fi cele 6 imagini cu tipa crazy-green. DAR totul se opreşte la îmbrăcăminte şi machiaj. Chiar dacă m-ai ameninţa că îmi faci vrăji să îmi schimbi culoarea ochilor şi tot nu m-aş îmbrăca în verde. Nu pot să îmi explic boala asta, e o obsesie de-a mea.
Sper să nu se arunce cu castraveţi în mine(roşiile nu merg în contextul ăsta). Nu am nimic cu cei care îl adoră/venerează/simpatizează, dar nu se lipeşte de mine şi nici nu îi înţeleg succesul.

Take care & keep it green,
Amarena!

6 comentarii:

Sabb. spunea...

Mie imi place verdele, dar decat in detalii, accesorii. Cred ca e o culoare frumoasa daca stii sa o dozezi si mai ales, sa alegi nuanta potrivita :)


P.S.: pozele sunt geniale! :))mai putin buzele verzi din al doilea set.

bogdan spunea...

Nu iti place culoarea verde sau nu iti place sa detii obiectele si hainele verzi?

Amarena spunea...

CrossFire - şi mie îmi plac pozele foarte mult în ciuda culorii. Nu am nimic cu buzele, totul e în scop artistic, nu cred că tipa respectivă ar ieşi aşa pe stradă :))

Bogdan - Nu îmi place în general verdele.

Our School spunea...

Verdele e simpatic, dar nu pot sa spun ca sunt adepta lui. Pera mult verde strica, dar merge in unele situatii:))
Tu esti cu verdele cam cum sunt eu cu rozul :))

Mademoiselle spunea...

Eu urasc verdele orice s-ar spune , ca si tine singurele lucruri verzi pe care le venerez si le suport ar fi ochii mei care de altfel au o tenta mai mult spre verde decat spre caprui . Mi s-a spus de mica sa nu prefer verdele ca "cica" e culoarea minciunii . Ok , sunt doar niste teorii . Acum imi dau seama ca am avut niste veri foarte rautaciosi cu mine. In final iti multumesc ! Postul tau m-a facut sa zambesc si sa-mi dau seama ca "ura de verde" nu e un defect. :)

Amarena spunea...

^Mademoiselle şi pe mine comentariul tău m-a făcut să zâmbesc. Mai ales ultima parte cu ura de verde nu e un defect :))