sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Ask me & I'll answer you with Beautiful Lies #2

Încă un post cu întrebări luate de pe forum. Aşa ajung la zi pentru că în momentul ăsta am ajuns la 232 de întrebări, deci mai e destul până ajung la 300, mai ales că de mai bine de o săptămână nu am mai primit nicio întrebare. Aceste întrebări sunt alese dintre cele cu numarul 101 şi 200.

Î: Ai fost vreodata dezamagita de tine ? by Zâna Verde
R: Da, am avut si momente din astea pentru ca nu reuseam sa ma adun sa fac ceea ce trebuie, ma invingea sila.

Î: Ai zburat vreodata cu avionul ?Ti-ar place ? Daca da de ce / daca nu de ce ? by !R I E L L A
R: Am zburat deja de 3 ori si anul asta o sa zbor a 4a oara. Imi place foarte mult. Prima data aveam emotii. Imi place cel mai mult decolarea. Mi se pare o modalitate super rapida de a calatorii. - raspunsul este de pe 12 august, deci actualzat este "am zburat deja de 4 ori".

Î: Ai vreo fobie? Daca da, care este aceea? by Valkyrie
R: Nu cred ca am o fobie anume sau poate daca exista frica de a imbatrani si a deveni senil :))

Î: Ce fel de persoana esti? Rationala sau crezi ca exista si supranatural? by CrossFire.
R: Cred ca orice are o explicatie logica.

Î: Ce ticuri ai? by Quixotic.
R: Probabil folosirea semnului exclamarii in exces cand postez pe forum, desi in ultima vreme am lasat-o mai moale :D In rest, nu am.

Î: Care e parfumul tau favorit ? by !R I E L L A
R: Bond Girl de la Avon.

Î: Exista vreun lucru pe care l-ai facut si acum regreti? by Fericire in rate
R: Eu merg pe principiul: nu regret nimic, am facut anumite chestii pentru ca asa gandeam si simteam atunci. Si sincer imi e foarte bine asa :)

Î: Exista persoane in viata ta pe care le consideri in stare sa te tradeze? by CrossFire.
R: Aproape oricine te poate trada atunci cand te astepti mai putin, asa ca pot sa zic: sunt muuuuulte persoane care ma pot trada intr-un fel sau altul.

Î: Ce crezi despre lucrurile false?(de la un obiect pana la ipocrizie) by Brainquake (:
R: Asta e o intrebare destul de complexa. Despre lucruri cred ca sunt necesare, nu toata lumea are bani de o toala de firma si macar ceva care sa arate asemanator e bun sau cine stie ce decoratii de pus prin casa. Cat despre persoane e rau daca exagereaza, ajung sa se raneasca singuri daca nu se poarta asa cum simt ei. Uneori e bine sa fii si un pic ipocrit, dar cu masura, si asta se numeste politete sau bun simt.

Î: Stii sa gatesti? by Kamalian Ciranoush
R: Nu prea. Adica nu prea imi place si nu m-am omorat sa invat. Era o perioada in care invatasem sa fac cateva prajituri si imi placea cum ieseau, dar mancare nu.

Î: Ce moment din viata ta ti-ai dori sa il retraiesti? by KarinLyn
R: Anul 3 de facultate.

Î: De ce tocmai anul trei de facultate ai vrea sa-l retraiesti? by .xochitl
R: Pentru ca mi s-a parut cel mai lejer. Atunci nu incepusem facultatea de matematica, cursuri nu se faceau prea multe(ele erau trecute in orar acolo, dar nu prea se faceau), am invatat foarte putin(si acum ma mir cum de nu am avut nicio restanta), am avut doi colegi noi cu care ma intelegeam foarte bine. In traducere a fost un an in care am cam frecat menta.

Cam lung, dar n-am mai pus nimic de o săptămână. Şi dacă vrea cineva să îmi lase întrebări aici, în comentarii, voi răspunde la ele în viitorul post de genul ăsta. Chiar ar fi interesant şi aşa ^_^

Niciun comentariu: