miercuri, 20 octombrie 2010

Versuri şi prejudecăţi

"I was caught up in the moment
You were alone and
You seemed to harness the light
Even though I felt cold inside
When you told me it would be alright
I had given up control and
I didn’t focus hard enough to see
The warning signs
Your heart is serpentine"



"That's enough of all your taunting
Seems I can't remove you from my mind
Don't you know that sometimes
I wish they'd kill me for wanting you"



Sunt sigură că doar citind versurile majoritatea nu şi-ar da seama că sunt versurile unor melodii hard rock. Poate doar dacă aţi fi mari fani Disturbed. Primele versuri sunt din Serpentine, iar celelalte din Sickened.
Mă deranjează eticheta care se lipeşte de fruntea celor care spun că ascultă hard rock, screamo, metal şi orice alt subgen mai greu al rockului ca şi cum ar fi satanişti, emo care îşi taie venele, nebuni şi alte caracterizări asemănătoare.
Sunt destule melodii rock care au versuri legate de dragoste sau de alte subiecte destul de profunde.
Dar aşa e mai uşor, nu? Să vorbim ca să ne aflăm în treabă, deşi habar nu avem despre asta, sau să strâmbăm din nas.
Lumea...

Mai bine rămân eu, cu vodka mea cu suc de portocale roşii şi... "Sickened from wanting you" <3

4 comentarii:

Aliuna spunea...

ahh urasc etichetele... deoarece nimic in lumea asta nu este la fel:D nimic:D

ahh intr-adevar nu imi place astfel de subgenuri ale rockului... insa una este sa nu asculti si alta este sa nu asculti si sa ii judeci pe ceilalti...

Our School spunea...

Eu una ascult aproape orice tip de rock, si cand ma intreaba cineva ce ascult si vede ca spun rock se uita la mine si spune: "Da nu pare". De aprca ar trebui sa fiu imbracata din cap pana in picioare in negru, ar trebui sa ma mii de cercei si alte porcarii. Mi se pare foarte aiurea ca lumea crede ca daca asculti rock tre sa fii satanist, emo sau nu mai stiu eu cum.

Luna spunea...

Băi ştiu cum e. Eu umblu de ceva timp cu tricouri cu G'nR, Judas Priest, Maiden şi alţii, şi întodeauna se găseşte unu care să urle după mine "Satanaaaa" sau alte chestii de genu' ăsta foarte drăguţe. Sincer, nici nu-i mai bag în seamă pe castraveţarii ăştia.

Ps: Mersi că mi-ai amintit de Disturbed. Îi promisesem unui amic că încerc "Serpentine". :)) Eu ştiam numai "Voices", "Criminal" parcă.

Amarena spunea...

Aliuna - exact!

Ala - da, mai e si problema asta. Pe mine numai cum ma vede cineva cu piercing in spranceana(si eventual vede sau stie si de cel din limba) ma intreaba daca sunt rockarita, de parca piercingul e un "must" pentru rockari.

Luna - chiar ca foarte dragute, e bine ca te-ai obisnuit sa le dai ignore :))
Cu placere ^_^ Serpentine e melodia mea preferata de pe ultimul album "Asylum".