joi, 21 octombrie 2010

Stand up for the comedy

Astăzi(cred că e al treilea post de săptămâna asta pe care îl încep aşa, o să încerc să fiu mai creativă în limbaj, dar nu ştiu ce o să iasă, acum rămân la "astăzi" deşi mă simt ca la faza aia cu "dragă jurnalule"), am fost la un show de stand-up comedy cu Teo şi Costel, ex trupa Deko.
Cine nu ştie despre ce e vorba, rău face! Un search repede pe youtube şi se rezolvă. Recomand pentru început "studentul fără roşii"(titlu personal că nu are unul prea bun) şi "Cuvinte vulgare".
Nu am avut nevoie de pampers, dar nişte serveţele în plus da pentru că la un moment dat mi-au dat lacrimile de râs.
Trecem peste faptul că am stat în picioare lângă bar pentru că nu mai erau locuri la mese deoarece a avut şi asta un avantaj: cei doi tipi s-au plimbat destul prin jurul nostru.
Deşi se crede că Teo este mai bun, idee dovedită şi prin faptul că el a intrat pe scenă ultimul, ne-a plăcut mai mult Costel. Amândoi interacţionează foarte bine cu publicul şi se adaptează, dar Teo de cele mai multe ori râdea şi el de ce zicea, fie că publicul se amuza mai mult sau mai puţin. Îţi dădea un sentiment de genul că se crede foarte amuzant, chiar dacă noi nu ne prindem de tot ce zice.
Nu are rost să dau exemple de faze care te duceau la dureri de obraji, nu are farmec dacă nu eşti acolo. A fost tare! Multumesc Aliuna! O să fac tot posibilul să mă duc şi pe 11 noiembrie când o să vină doar Costel.
Dacă staţi în unul din oraşele astea, recomand să nu rataţi.

2 comentarii:

Our School spunea...

He he eu stau in Iasi:X Poate reusesc si eu sa ajung pe 1 noiembrie cand vin amandoi:-? desi nu stiu pe cine iau cu mine ca e luni:))
Eu mai stiam de Coster de la geo inrest nimic;))

Anonim spunea...

Cu placere scumpa mea Bia. Ma bucur ca te-ai distrat si cu siguranta ai uitat ca stai in picioare:)) eu sper ca o sa ajung candva in bucursti in club 99:)) e bine daca e vineri sau sambata:))

Aliuna(mi-a fost lene sa ma loghez):))