miercuri, 13 octombrie 2010

Ehe... încă una

A mai trecut o lună şi blogul meu a mai crescut puţin, dar foooarte puţin. Luna asta a fost un total dezastru faţă de cealaltă.
Asta e abia a opta postare, faţă de 27.
Mai adaug doar câteva date, poate măcar de statistica asta mică să mă ţin o dată pe lună:
Numărul total de afişări pe pagină: 1945 - 1342 = 603
Comentarii: 154 - 121 = 33
Numărul persoanelor interesate a crescut de la 11 la 15.
Postarea cu cele mai multe afişări pe pagină: A Thousand Shits (Linkn Park's new album) - 74 - titlul e de vină aici sigur.
Postarea cu cele mai multe comentarii: Tynipic sau Funnypic? - 6
Ca tări misterioase care mă mai vizitează am de adăugat Rusia, Germania şi Danemarca.

Lucrul cel mai bun pe care l-am făcut totuşi este postul Am văzut... pe care l-am actualizat constant. Sunt curioasă cum o să îl privesc peste câteva luni bune, sper că va fi stufos.

Mulţumesc dacă aţi fost şi luna asta alături de mine!

Niciun comentariu: