sâmbătă, 16 octombrie 2010

Dragonăreală

De vreo trei săptămâni mi-am găsit încă două site-uri cu care să mă distrez: DragCave şi DragonAdopters
Îmi plac pentru că îmi ocupă foarte puţin timp.
De pe primul trebuie doar să iau nişte ouă de dragon, îmi pun codurile la semnătura de pe forum unde traficul este destul de mare şi ei cresc singuri. După ce ajung aceia la maturitate, iau alte ouă şi aşa mai departe. Am şi opţiunea de "breed" pentru că dragonii capătă un anumit sex când devin maturi. Grafica dragonilor e chiar foarte bună şi îmi place cum arată şi la semnătură.
Pe al doilea am deocamdată un singur dragon pentru că doar atât pot avea la început. Gama de dragoni e mai mică, dar sunt animaţi şi cresc pe nivele. E ceva mai complexă ideea aici cu obiecte care oferă anumite  beneficii dragonilor, cu materii prime create de ei, cu posibilitatea de a personaliza pagina fiecărui dragon şi aşa mai departe. Singurul lucru pe care trebuie să îl fac este să am grijă să aibe mâncare. Ajută şi vizitele primite de la alţii, dar asta nu e obligatoriu.
Să văd cât de departe ajung cu aceste mici joculeţe pentru că la un moment dat o să mă plictisesc de ele aşa cum m-am plictisit şi de altele.
Spor la crescut dragoni pentru cei care o mai fac sau pentru cei care încep citind acest post!

Niciun comentariu: