marți, 7 septembrie 2010

The X Factor 2010 Auditions


De două săptămâni a început X Factor UK, ediţia 2010.
M-am uitat şi anul trecut şi a fost destul de interesant să văd cum evoluează participanţii de la o săptămână la alta. E uşor de urmărit pe youtube: click
Momentan sunt audiţiile: te prezinţi, cânţi ceva şi cei patru membrii ai juriului trebuie să zică da sau nu.
Cel mai controversat membru al juriului este Simon. E cel mai înţepat şi de multe ori are ceva în plus de comentat faţă de ceilalti. Are momente când îmi place şi momente când nu îmi place.
Apoi mai e Cheryl, de la Girls Aloud, care este foarte frumoasă şi îi ador tatuajul de pe mână.
Audiţiile mi se par cele mai amuzante pentru că nu ştii la ce să te aştepti de la unii care se prezintă. Sunt unele video-uri cu adevărat penibile, cum ar fi Ablisa, şi altele foarte plăcute, cum ar fi Cher Lloyd.
Cel din urmă a fost favoritul meu din tot ce au prezentat până acum pe youtube şi sper să ajungă cât mai departe. Tipa e foarte carismatică şi îmi place vocea ei, plus... are tatuaj pe mână ca Cheryl.

Un comentariu:

Bris spunea...

Mai aveam momente cand ma uitam la American Idol inainte, la X Factor nu prea m-am uitat si nici nu eram prea familiara cu el, dar vad ca e foarte similar. S-ar putea sa ma uit la cateva clipuri de curiozitate. :D

Simon Cowell in general imi displace intens, dar observ ca de data asta a avut si momentele lui bune, cand aproape am ajuns sa il simpatizez. :))

Ablissa l-am urmarit repetat la inceput, e mult prea tare. =)) Si inca sunt socata de atitudinea lor.