joi, 23 septembrie 2010

The nameless Monster (Naoki Urasawa's Monster)



Naoki Urasawa's Monster sau simplu Monster e un anime ce mi-a captat atenţia şi interesul foarte mult.
Are rating R - 17+ cu menţiunea "violence&profanity". E un anime perfect de dat ca exemplu atunci când vorbeşti de diferenţa între anime-uri şi desene animate.
Întotdeauna m-au atras filmele poliţiste sau documentarele despre criminali în serie. Am fost extrem de mulţumită când mi-am dat seama că ăsta e subiectul principal aici.
Cu anime-ul ăsta îmi pierdeam eu vremea când ar fi trebuit să lucrez la proiectul de licenţă acum două luni. Abia acum l-am terminat pentru că are 74 de episoade şi seria dublată în engleză s-a mişcat cam greu la ultimele episoade.
Johan Liebert, prezent în imaginile de mai sus, este monstrul. Ador contrastul între aspectul său fizic şi rolul pe care îl are. Fazele astea când arată cu degetul să fie împuşcat în cap sunt reprezentative. Vă pun şi un wallpaper cu el care îmi place foarte mult click
Deşi grafica nu e excelentă, nu e nici pe departe asemănătoare cu genul meu favorit, asta nu mai contează. Subiectul, acţiunea şi personajele sunt foarte complexe. Nu cred că am cum să îi fac un rezumat şi nici nu vreau, îmi vin în minte prea multe faze care ar merita menţionate.
Totul se desfăşoară în Germania şi Cehia anilor '90. Unul din personajele principale este un doctor japonez. A fost amuzant când a fost menţionată şi România într-un dialog, cu referire la perioada lui Ceauşescu.
Finalul a fost deschis, s-a repetat escapada lui Johan de la început şi asta m-a lăsat cu un zâmbet pe buze întrebându-mă ce se poate întâmpla în continuare. Deşi nu mai e nicio continuare.
Ce pot să mai spun? Doar că MERITĂ!

Niciun comentariu: