luni, 20 septembrie 2010

Mergem la Braşov...


Nu prea sunt eu genul care să ştie foarte multe bancuri şi să le spună sau să le mimeze cu haz, însă am câteva bancuri preferate.
Printre astea este bancul cu "mergem la Braşov". Nu îmi mai amintesc unde l-am citit pentru că a trecut mult timp de atunci. L-am căutat destul de mult pe net, dar fără rezultat. Aşadar nu pot să vă zic varianta exactă, ci am două variante aproximative: una cum mi-o aminteam eu şi una cum mi-a spus-o un prieten. Important este mesajul şi cam ce ar putea insinua gluma "mergem la Braşov".

1.Un cuplu într-un compartiment de tren. Ea purta fustă şi nu avea lenjerie intimă. Având în vedere că erau singuri în compartiment, au zis să profite de asta. Ea s-a aşezat în poala lui, cu spatele la el, şi a început să se mişte în sus şi în jos. Nu durează mult şi intră o doamnă în vârstă. Ea ca să acopere ceea ce făceau a zis pe un ton vesel "mergem la Braşov, mergem la Braşov!" continuând să se bâţâie în sus şi în jos.

2.O tipă singură într-un compartiment de tren. Se gândeşte că ar putea să profite de asta, aşa că îşi scoate vibratorul din geantă şi şi-l introduce. Nu durează mult, trenul ajunge într-o staţie şi compartimentul ei se umple de bărbaţi. Ea începe să îi întrebe pe rând unde merg. Aceştia răspund toţi că destinaţia lor este Braşov. După ce primeşte toate răspunsurile începe să se bâţâie în sus şi în jos zicând veselă "mergem la Braşov, mergem la Braşov!".

Nu cred că mi-au ieşit prea amuzante versiunile, bancul ăsta e mai mult de arătat, aşa cum îmi zicea prietenul cu varianta a doua.
Vreau doar să mai adaug că week-end-ul ce tocmai a trecut am fost la Sinaia, dar mama ştie că am fost la BRAŞOV. Teehee!

5 comentarii:

Aliuna spunea...

sunt atat de idioata incat nici macar nu stiu sa dau un comm:))

mie imi place prima varianta.. e chiar cute:)) si haioasa:)) o sa o spun candva cuiva:D

hmm oo ce ai facut in "brasov" ...:))

ahhh acum inteleg de ce m-ai sunat azi noapte.. dar iarta-ma.. dormeam.. si daca deschideam calculatorul nu il mai inchideam pana in 1.. si daca ma pridnea mama ma omora:))

>:D<

Wori spunea...

Faine bancurile, eu am ascultat o versiune pe tren, de la un tip pe care l-au intalnit niste prieteni la fumat. El mergea spre Campina si ne-a zis un banc:

In tren, noaptea tarziu, era liniste in jur si majoritatea coborasera. Doi homosexuali erau singuri. Unul dintre el ii spune celuilalt:
- Hai draga sa profitam de ocazie.
Celalalt accepta, incep ei sa se miste in sus si in jos, iar la un moment dat intra controlorul peste ei.
- Ce faceti voi aici ?
La care cel care statea deasupra continua sa se miste si spune vesel:
- Mergem la Braila, mergem la Braila!

Normal ca nu e chiar asa cum l-am scris eu, dar mesajul e important. Noi ne intorceam de la Brasov si chiar a fost dragut drumul, avand in vedere ca era sa ramanem in camp deoarece am vrut sa traversam un pod.

bogdan spunea...

Asta e ptimul banc cu orasul brasov pe care l-am auzit sa nu includa unguri.:))

F - oxiee. spunea...

=] Datorită ţie am avut ce să le zic coelgilor zilele astea =]
Le-am zis ambele variante, şi acum, orice zicem.. încep:
"Mergem la Braşov, mergem la Braşov!"
Nici eu n-am auzit bancuri cu Braşov, care să nu conţină unguri =]
So.. © for Bianca :]]

Verde Contemplativ spunea...

Locul 1. Ii revine primlui banc care mi-a placut foarte mult.
Locul 2. Ii vine celui din urma banc care nu prea a fost pe placut meu.
;;)