vineri, 3 septembrie 2010

Festa Reggio


Pe 1 septembrie seara am fost la Festa Reggio să vedem FUOCHI DANZANTI SOTTO LE STELLE.
Au fost 5 melodii, am filmat 4 dintre ele(nu chiar integral), dar astea două au ieşit cel mai bine: click1 click2
Incredibil de multă lume, abia am găsit unde să parcăm maşina şi am mers pe jos cam 10-15 minute de unde am parcat-o până unde trebuia să ajungem la artificii.
Dupa am mâncat kebab făcut de turci. A fost al dracu' de picant şi de bun!

Bonus: tot în ziua respectivă după-amiaza am fost la pişcina din oraş şi m-am dat pe toboganele astea: click3

6 comentarii:

Our School spunea...

Focuri de artifici cat de frumos 8->

Ce faine sunt topoganele! Vai vreau si eu :))

bogdan spunea...

E frumos şi aşa cu muzică dar jumătate din farmecul artificiilor e să le auzi explodând.

Luna spunea...

Dumnezeule, alea-s topogane. Şi eu vreeeeau! :x

Amarena spunea...

@Ala - TU esti the lucky one care a dat al 100-lea comentariu :D

@bogdan - asa e, nu se compara senzatia cand le vezi si auzi de la fata locului

@Luna - daaaaa :X ador piscina aia, nu ca la noi doar un bazin in care te balacesti si daca nu stii sa inoti, te plictisesti. Aici era apa de toate marimile, pt toate varstele :D

Our School spunea...

Ce tare sunt :)) numaru 100:> eu n-am ajuns la asa o performanta pe blogu meu :))

Bris spunea...

Acum am ajuns si eu sa ma uit la clipurile postate. Ce tari sunt artificiile! Dar presupun ca e mult mai intensa atmosfera in persoana. :D Ador topoganele, chiar ca arata mai creativ.