vineri, 13 august 2010

Teoretic 12. Practic 13.

Într-o noapte acum 2 ani şi 7 luni, pe data de 12 mi s-a propus ideea unui forum fan-fiction. A durat o zi până l-am aşezat cât de cât astfel încât pe 13 l-am făcut funcţional şi am început să îi facem reclamă.
Ieri, pe data de 12, mi s-a pus pata şi mi-am făcut blog. Nu a mai fost problema aranjării pentru că asta mi-a luat foarte puţin, însă a trebuit să plec. M-am întors târziu şi primul post l-am făcut pe 13. Tot pe 13 am început cu reclama pe la status, dat cu vorba şi vizitarea altor bloguri.
Să fie doar o coincidenţă sau să fie un semn de bun început?

p.s.: forumul făcut acum 2 ani şi 7 luni: Funny-Fantasy

9 comentarii:

Verde Contemplativ spunea...

Sa inteleg ca norocul incepe cu ideea.
Ideea apare pe 12, insa prinde forme abia pe 13.
Interesant...ar trebuie sa incerc si eu.
Oricum Wilkommen(Cred ca asa se scrie).

Amarena spunea...

Cam asa ceva :))
Si eu cred ca asa e scrie :-?
Ai vazut ca te-am mentionat in primul post? :>

Our School spunea...

Eu zic ca nu-i o coincindenta :))
Cu forumul ai avut succes si vad ca si cu blogul incepi sa ai succes.
Se pare ca ideile de pe 12 si puse in aplicare pe 13 sunt urmate de succes.

Amarena spunea...

Sa speram ca asa va fi, desi cu blogul nu am prea mari pretentii pentru ca nu stiu daca va contine ceva care sa merite cu adevarat atentia.
As fi multumita doar daca cei cunoscuti sau apropiati ar citi :)

Luna spunea...

Ce drăguţă e faza asta. E atât de ciudatăăă! Şi serios, Funny are deja aproape trei ani? Dumnezeule, ce bătrân e!
ps: Mi se pare mie, sau blogu' meu e al treilea în lista ta de bloguri?

Amarena spunea...

E atat de ciudata si funny :D
Da serios, anul viitor in ianuarie face 3 ani :D I'm so proud!
Am setat sa se aranjeze blogurile in functie de ultimul post de pe blogul respectiv. Daca ai postat ceva recent, normal ca esti printre primii :)

Luna spunea...

Ah, atunci eram a treia. :) Acum nu mai sunt da' revin eu în forţăăă imediat.
Felicitări pentur forum. Tu eşti mama lui, până la urmă. Să-ţi trăiascăăă!:)

Bris spunea...

E clar ca numarul 13 o sa te urmareasca. :)) Are o semnificatie atipica pentru tine. Cine stie ce o sa se intample anul viitor tot pe 13.

Amarena spunea...

Mersi de felicitari Luna ^_^

Bris - anul viitor pe 13 imi fac Vlog :)), asta ar fi "the next step" :D