sâmbătă, 21 august 2010

Son of a beach... I'm going back to Italia


Ce amintiri amuzante am legate de video ăsta. Şi pe bune, chiar "I'm going back to Italia". E a treia oară, al treilea an consecutiv. Nu ştiu încă dacă o să mă duc undeva anume, dar numai gândul că plec de acasă pentru trei săptămâni mă face să mă simt bine, mai ales că e şi altă ţară. Poate o să fiu măcar "the daughter of a beach". Dacă nu era admiterea la master, cred că stăteam până în octombrie, dar e bine şi aşa decât deloc.
A rividerci!

3 comentarii:

bogdan spunea...

"evriuani uana foca" :))
Cred că am văzut clipul ăsta de 10 ori şi tot mă face să râd.

Luna spunea...

Drăguţ video. :x
Săracu', nime nu-l înţelegea şi de fiecare dată ieşea naşpa. :))
Distracţie plăcută în Italia. Să mănânci pizza multă, să faci poze şi să te faci plajăăă!

Bris spunea...

Prea tare clipul asta. :)) Everybody wanna fock.