joi, 19 august 2010

Poisoned by music

Abia după o săptămână, cam târziu, ajung şi la partea asta.
Titlul blogului e inspirat de cel mai mare hobby al meu: muzica.
Formularea asta am mai folosit-o, într-o formă asemănătoare, pentru url-ul contului meu de myspace. Aşa că nu am stat prea mult să mă gândesc când a venit vorba de alegerea adresei aici chiar dacă blogul nu e specializat pe muzică, ci este un blog personal.
Nu cred că trece o zi în care să nu ascult măcar o melodie, fie la pc, fie la telefon sau mp3-player.
Muzica îmi ridică moralul sau mă consolează când sunt tristă şi îmi plusează doza de optimism atunci când sunt binedispusă.
Winamp-ul meu este oprit doar dacă mă uit la ceva, în rest trebuie să aud ceva că altfel nu mă simt bine. Aşa am ajuns cu peste 12.000 de plays în fix 6 luni. Ăsta e şi post aniversar fără să îmi dau seama: Amarena's last.fm
Efectuând un calcul mediu: 2.000 plays/lună => aprox 66 plays/zi => 264 minute/zi(considerând o melodie de 4 minute) => aprox 4 ore şi jumătate/zi.
Şi oricum mă oftic că nu am iPhone sau iPod ca să se pună la socoteală şi ce ascult când sunt pe drum.
Felul principal pentru mine este rock-ul, felul al doilea hip-hop-ul şi desertul(ceea ce servesc mai rar) o combinaţie de muzică comercială. Singura excepţie din tot meniul ăsta e folk-ul sârbesc care m-a prins de la ultima ediţie de Eurovision.
Nu îmi plac persoanele care spun că ascultă orice şi nu au măcar o formaţie sau solist(ă) favorit(ă).
De ceva vreme îmi doresc un tatuaj exact ca cel din poză. Chiar nu puteam să găsesc o imagine mai potrivită pentru postul ăsta.

6 comentarii:

bogdan spunea...

Cred că o să-ţi sune urechea o săptămână după ce îţi face tatuajul ăla.:))

Ana Loveless spunea...

Muzica este o necesitate; n-am putea trai fara ea. Eu una asa o vad.

[ De cand mi-ai dat comment tot ascult melodia aia ;;). Imi place, merci. ]

Amarena spunea...

@bogdan - sa imi sune toata viata ca nu ma deranjeaza :))

@659 - corect, si eu sunt de aceeasi parere.
presupun ca te referi la Evans Blue - Eclipse, ma bucur ca am mentionat-o ^_^

Our School spunea...

E draguta adresa blogului.
Pai eu mult timp n-am avut un solist(a) favorita si nici o trupa, abia de putin timp am o trupa favorita.
Fara muzica eu nu pot sa scriu:-? deobicei cand scriu ceva am muzica data la maxim.

Luna spunea...

Măi, cred că majoritatea suntem la fel. Mă refer la tineri în general, care dacă n-au un i-pod sau muzică fac urât.
Îmi place mult imaginea. :x Mi-ar place şi mie un tatuaj acolo, arată foarte sexiii. :x

Amarena spunea...

@Ala - asa faceam si eu cand eram in liceu, cu tv-ul aprins pe un post de muzica, ai meu ziceau ca ce teme fac eu cu muzica :))

@Luna - nu chiar, stiu multi care nu se streseaza dupa un mp3 player sau ceva de genul asta.
Ar fi superb sa fie un tatuaj asa pe gatul meu :X