vineri, 20 august 2010

Love is just a bloodsport


Melodia asta mi se pare sexy, chiar dacă nu are fund şi sâni aşa cum zicea cineva.
Pentru mine funcţionează pe post de afrodisiac. Şi am observat că trip-hop-ul are în general efectul ăsta asupra mea.
Videoclipul mi se pare perfect pentru melodie şi am fost curioasă să văd filmul din care sunt luate secvenţele.
Filmul este columbian şi se numeşte Rosario Tijeras, iar numele actriţei din rolul principal este Flora Martinez.
Nu am reuşit să îl văd încă pe tot. Cu ocazia asta mi-am amintit cât de mult iubesc Megavideo pentru că limitează la 72 de minute pe zi şi cât ador Veoh care nici măcar nu mai e disponibil în România.
Am văzut totuşi o fază destul de morbidă: moare fratele tipei şi în noaptea dinaintea înmormântării ea împreună cu gaşca fratelui său îl scot în club, chiar dansează şi o striperiţă dezbrăcată pe el.
Sunt curioasă cum se termină, dacă moare ea până la urmă sau nu. Nu îndrăznesc să recomand filmul, mai ales minorilor, este totuşi acceptabil. DAR este indiscutabil că Flora este foarte sexy.

Sex and love is not a game
A game is something you can win
And maybe something kind of fun
Cause love is just a bloodsport "son"!

3 comentarii:

bogdan spunea...

Megavideo nu te limitează la 72 de minute pe zi dar trebuie să aştepţi o oră ca sa mai vezi alte 72 de minute şi îţi taie tot cheful.
Eu de obicei descarc jumătate din film cu real player şi după o oră descarc a doua jumătate ca să vad filmul de la cap la coadă fără pauză.:D

Amarena spunea...

^Dar cand iti apare mesajul ala zice ca ai vazut deja 72 de minute in ziua respectiva si te intrerupe.
Eu am asteptat o ora si apoi ciuciu, am vrut sa dau de unde am ramas si n-a vrut, mi-a aparut iar mesajul ca am vazut 72 de minute. Era filmul intr-o singura bucata.

Bris spunea...

Ador melodia, si mie mi se pare foarte erotica. Am observat ca muzica in general are efectul asta asupra unora, cel putin unele genuri. E interesant cum o melodie poate sa fie atat de incarcata sexual.

La film nu m-am uitat, l-am evitat tocmai din cauza actiunii si a morbiditatii. :))