joi, 26 august 2010

F***ed & Bashed



Ştiu că vă place să râdeţi de alţii, aşa că am două site-uri de recomandat.

Unul unde fiecare şi-o face cu mâna lui şi postează ce i s-a întâmplat. Cel puţin e conştient că a trecut printr-o situaţie penibilă: fmylife
Şi altul unde situaţia e mai gravă, dar cu mult mai amuzantă. Nu cred că aş vrea să fiu vreodată bashed: bash.craiovaforum

FML-ul meu preferat de până acum:
"Today, my four year old told my mother-in-law that our house is haunted because she hears a ghost at night saying "oh" and daddy's name as if they're hurt. FML"

Bash-ul meu preferat:
"Alexa :Fata ma invitat kata la majoratu lui`..
Ana: Ktzi ani face?..
Alexa: de unde draq vrei s jtiu"

Am râs pe săturate acum două zile când am descoperit al doilea site. Românii sunt incredibili, uneori în sens pozitiv, dar acum în sens negativ.

5 comentarii:

Bris spunea...

Foarte tari siteurile, ala e si unul din FML-urile mele preferate. :)) Desi eu as spune ca situatiile de pe FML sunt mai grave, unele din ele sunt mai degraba socante si amuzante in mod accidental decat amuzante si inocente. :))

Anonim spunea...

Bashed e într-adevăr un site care merită. Mă apucă râsul de fiecare dată când citesc glumele lor, aia cu majoratul e tare :)) .
Să le citeşti pe primele 100, dacă ai răbdare. Sunt prea tari ;))

Amarena spunea...

Bris - dar totusi bine ca omul respectiv realizeaza ca viata lui e fucked up pe cand aia de pe bashed sunt cu pluta rau de tot

Anonim(Alex) - Le-am citit deja pe primele 100. 50 acum 2 zile si 50 ieri. La primele 50 chiar nu mai puteam de ras.

Luna spunea...

No bine mă, d-apăi noi suntem români. La ce te aşteptai? Doamne!
Am bântuit pe Bashed şi Dumnezeule, sunt şocată.

Bedri B. spunea...

Amabilitatea: prefata la capitole de pretentii... ori ceva asemanator...